söndag 20 januari 2013

tagga!

tävling nästa vecka ;)
Taggar sjukt mycket och hoppas på det bästa.
Hoppning och hoppas på 3hästar ;) 2wildcards och en säker kör jag på

Wildcard 1
Lady Rowena
Yes i know, hästen hoppar bra är snabb men guuud har inte ridigt henne på årtal, så hon var mer en liten påminnelse eller nåt ;P


Wildcard 2
Maik
Denna hästen kan beskrivas med ett ord. FART!
Yes hoppa den där lilla goingen på tävling kommer gå snabbt och jag ahr inte hoppat honom så jätte mycket faktiskt.. mer dressyr men vi får se hur det går ;)


Safecard
Twiggy
Kör på som alltid med Twiggy som ett litet safecard. Henne gillar jag skarpt! ;)
Hoppar allt, lugna och bra, svängbar (Till skillnad från vissa andra)
Yes mitt val som är tanken att "lugna" ner mig ;)

ALLA BILDER TAGNA FRÅN http://www.djursholms-ridklubb.com/ !!

Sen får vi väll se ;) kanske vi träffar någon av er bloggläsare (hahhahah stor chans!)
Om ni kommer och ser oss kom gärna fram ;)

4 kommentarer:

  1. Jag bor inte ens i stockholm så jag tror inte att jag kan komma och se ;)

    SvaraRadera
  2. Jag bor inte heller i stockholm :/

    SvaraRadera
  3. AAHHHHH JAG BOR I STOCKHOLM!!!! JAG KOMMER VAD ÄR ADRESSEN?? FÅR MAN TA BILDER?? <3<3<3<3 I LOVE YOU GIRLS<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://www.djursholms-ridklubb.com/web/page.aspx?refid=95
      Självklart får man ta bilder! :) vi blir bara glada om ni kommer fram ;)
      /ellen och sara

      Radera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)