torsdag 3 januari 2013

Grattis 2årsdag!

Dresshopp jaa! ;)
Eller.. typ vet inte exakta datumet..
Nu har dreshopp existerat i 2år.. 2ÅR!!!
Allt man gått igenom.. lovers, hater. Men hater make us famous.
Även om det kanske inte är så roligt alltid älskar jag verkligen att blogga! Att få all underbar creed från er, att veta att ni står där som världens starkaste backup! Det känns underbart

Men blogghumöret är aldrig lika dant för mig. Finns dagar då jag bloggar hur mycket som helst! och dagar jag bara skiter i det. Måste jobba på det ;P
Men det jag lovar är att jag aldrig kommer överge dresshopp as long as your still here, never ever. PUNKT! Jag älskar er alla för mycket för att lämna dresshopp.
Det är helt sjukt vilken lycka sara och jag kan få bara genom en kommentar.



När vi fick denna satt jag bokstavligt talat och grät. Lyckan blev för mycket! Att det finns människor som vill träffa oss, få våra AUTOGRAFER? Ett foto oss? Jag trodde aldrig att jag skulle sitta och gråta över en kommentar. TACK!

All lycka ni ger oss.. its my drug. Världens sämsta dag ever, får en sån kommentar och jag sitter och ler mellan tårarna. TACK TACK TACK TACK!

Till världens bästa läsare, I LOVE YOU!

1 kommentar:

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)