fredag 4 januari 2013

Love

Nämen shit, grattis tjejer! Detta blir erat 3:e år på dresshopp.blogspot.com och jag hoppas värlkigen att det blir månge fler :D
Ni är typ de bästa bloggarna som jag någonsing har sett, ever! Helt ärligt. Det märks att ni trivs med bloggen och att ni tar den på stort allvar. Och det är 2 utav grejerna som gör den bra, sen så är ni ju grymma på att updatera och skriva bra inlägg som både får en att skratta och tänka efter <3

Suck tänk om man fick chansen att träffa er... <3 <3 :)

Keep going and reach for the top!
Kram Hanna














Wow... Just wow! :')
Tack så sjukt mycket! Om ni visste hur mycket sara och jag vill träffa er!
Skulle lätt spendera en dag med våra läsare! Any day, Any time!
You guys always make my day

3 kommentarer:

  1. you better get used to it ;) Ni tjejer kommer att bli stora, jag bara vet det!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin kommentar :') Skulle gärna träffa er! Fast jag bor i malmö så jag kan inte bara svänga förbi eran ridskola direkt :/

    SvaraRadera
  3. Jag är typ erat största "fan" och jag jag har hängt med och läst efan blogg ända sen era första inlägg :'D Jag har aaaaldrig tröttnat! Jag kikar in minst 1 gång per dag för att kolla om ni har publiserat nått nytt ;) Och jag såg förut att ni inte riktigt visste när bloggen startades och men jag vet exakt ;D Det första inlägget publiserades av Ellen med titeln "Första inlägget för ellen :D :D :D" och datumet var 2011-10-28 <3

    Tänkte att ni kanske ville veta det? :*
    Tack för att ni finns tjejer!

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)