onsdag 23 januari 2013

Jamen visst!


Tuva
Hej sara, jag skulle tycka att det vore jätte kul om du kunde göra nån sån här grej där du typ hjälper folk med problem ;) Asså kanske om någon har problem med sin ponny/häst, familj, kompisar, kärlek asså allt möjligt :) Säääälla kan du inte göra det?! Det vore jätte intressant att läsa om <3

Världens bästa blogg förresten, jag e ett stort fan!
_________________________________________________________________
Jo men självklart kan jag det! :D Vi börjar här och nu, kommentera om ni har några problem med allt mellan himmel och jord så lovar jag att försöka hjälpa dig. Min lösning på ditt problem kommer att publiceras i ett inlägg och om jag inte svarar på ditt problem denna gång så kanske jag gör det nästa gång :)


4 kommentarer:

  1. Mitt problem är att jag och min mamma bråkar väldigt mycket....asså hela tiden. Och hon låter mig aldrig va! Jag försöker att säga ifrån när hon håller på och påpekar allt om mig hela tiden, men då blir hon tjurig och då blir jag sur på henne för att hon beter sig så barnsligt och det slutar alltid i bråk :/ Vad tycker du att jag ska göra?? <3

    SvaraRadera
  2. Jag älskar min ponny, han är den bästa i värden...men han får alltid sen skräck på tävlingar och det märks att han försöker men han blir så rädd att han skakar så jag har slutat tävla :/ Men jag vet att han har stor potential. Han har precis fyllt 9 år och jag har prövat både hoppning, terräng och dressyr men inget funkar :S SNÄLLA HJÄLP MIG!!

    SvaraRadera
  3. Hej det är en kille som verkligen gillar mig men jag gillar inte honom på det sättet :S hur ska jag göra för att han inte sa bli allt för ledsen? <3

    SvaraRadera
  4. Hej Sara och Ellen!
    Mitt problem är att min häst blir dunstig framåt nr vi förbereder för att göra en piaff. När jag ger kommandorna och det blir mer passage än piaff. JAg behöver verkligen er hjälå! Hoppas ni väljer att ta mitt problem!<3

    Älskar er blogg! Love ya girls!<3

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)