torsdag 17 januari 2013

Ååh bästa!

Hopplektionen är nu överstökad och jag red Samson, han e superfin men ganska outbildad och osäker vi hoppade lite blandar med kryss studs och oxer :)
Jag fick en sån där super härlig känsla när allt går precis som man vill! Det sista hindret jag hoppade var en oxer på 90 cm, han tvekade lite men flög över som en tiger ❤ min ridlärare höjde till 95cm/1m men jag ville inte hoppa högre för hans skull. Hellre avsluta bra och få både han och mig att känna sig självsäkrare än att riskera att avsluta dåligt (vilket det var risk för eftersom att han tvekade redan vid 90) :)
Ja, bilden e suddig men den e från idag iallafall ;D
/Sara

1 kommentar:

  1. Det är ju fett bra! Samason e sjukt svår, men jag tycker att du borde hopptävla honom. Han behöver ju någon att utvecklas med och jag tror att det kommer gå jätte bra för er om du skulle göra det! Kanske inte alla gånger men så e det ju med alla hästar :*

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)