söndag 20 januari 2013

Hemma igeeen

Nu e det slut med aktiviteter för idag. När jag var och shoppade köpte min snälla syrra 2 tröjor och en mascara till mig <3 Det var sjukt mysigt först gick vi till espresso house i mörby c sen tog vi tunnelbanan in till stan och gick och kollade runt lite i olika affärer, sedan mötte vi oxå upp min andra syrra Lottie så gick vi tillsammans alla tre och kollade lite mer.
Allmänt bra dag har jag haft!
Det gick suuper bra på ridningen med, vi red lite skänkelvikning och förvändgalopp. Ibland blev jag lite ofokuserad vilket inte var så snällt mot Totte för det märktes att han värkligen försökte idag och att han ville göra rätt! Men jag skärpte till mig och då gick han som en klocka :)

Var även på middag hos Ellen (hela familjen va där) och jag kom just hem. Men nu ska jag sova.....eller ah.....typ försöka ;D

1 kommentar:

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)