tisdag 1 januari 2013

Gott nytt år

Tagga nytt år nurå? Nya tag och nya mål :D
Hr ni gjort några nyårs löften än dårå?? Kommentera gärna :) Jag vet iallafall att jag har gjort nyårslöften, jag kan säga dem faktiskt för det e inget privat.


  • Träna mer
  • Tävla en högre klass än vad jag gör nu i dressyr
  • bli bättre i skolan
  • på något sätt bli en bättre människa
Jupp det va mina löften. Här kommer lite bilder som jag tog igår kväll (på nyårsafton) 
~copyright~
 utsikten= topclass

 de hade pyntat den gamla medeltids borgen fint ;)

 utsikt
och mer utsikt

3 kommentarer:

  1. Nämen shit, grattis tjejer! Detta blir erat 3:e år på dresshopp.blogspot.com och jag hoppas värlkigen att det blir månge fler :D
    Ni är typ de bästa bloggarna som jag någonsing har sett, ever! Helt ärligt. Det märks att ni trivs med bloggen och att ni tar den på stort allvar. Och det är 2 utav grejerna som gör den bra, sen så är ni ju grymma på att updatera och skriva bra inlägg som både får en att skratta och tänka efter <3

    Suck tänk om man fick chansen att träffa er... <3 <3 :)

    Keep going and reach for the top!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. mitt nyårslöfte är att banta min tjocka polle så det kan bli en fin häst av honom nån gång ;D

    SvaraRadera
  3. Du e så duktig på att fota! Haha jag blir avundsjuk :P

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)