söndag 13 januari 2013

Bloggpaouse = över

Japp! Nu ska jag börja blogga som vanligt igen och nu för hoppningsvis ska vi få tillbaka våra läsarsiffror (de har ju inte varigt så höga siffror med hälften så mycket uppdatering).

Vad har jag gjort under min bloggpaous dah? Jodu säg det....jag vet inte riktigt haha förutom att stalka one direction som vanligt så, inte så mycket ;D Hahaha Ellen och jag kanske ska får träffa 1D när de kommer till stockholm den 8:e maj för mina föräldrar kanske ska intervjua dem (de jobbar ju med sånt)! oh my gosh O.O


Hade markarbete med Samson på ridningen i torsdags så nästa vecka blir det hoppning! Och just det Johanna, min ridlärare i dressyrgruppen.  Sa att jag ska få flytta upp till stora dressyrgruppen istället (skillnaden är typ att man får rida i stora ridhuset och att man får rida häst istället för ponny) ;) Hästarna jag ska önska e:

Mantos




















copyright (källan står på bilden)



Dotzi



Kurre


De två sista bilderna är copyright från http://www.djursholms-ridklubb.com

1 kommentar:

  1. Det går fler ponnysar i den gruppen än vad det går hästar + att två av dom hästarna är det redan två som har. Så det är ju inte säkert direkt att du får rida storhäst...

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)