torsdag 24 januari 2013

besviken :/

Jag ville verkligen hoppa Samson på tävlingen på söndag men istället fick jag Twiggy....jag visste att jag inte skulle ha önskat henne, men om man bara önskar en häst så kan det hända att man får någon som man inte önskade alls så jag tänkte att jag får väl dra till med någon. Skulle valt nån annan.
Twiggy är en tjock lien vit c-ponny som jag egentligen är väldigt för stor för. Hon e jätte söt och hoppar allt men det e inte såna jag gillar att rida, jag gillar lite osäkra hästar. Haha det e väl därför jag oftast trillar av på hopptävlingar XD
Aja jag får väl önska Samson igen till nästa tävling. Det är en näst nästa helg fast jag vet inte om ja kan gå på den för jag tror att jag e på mossbo då :P




3 kommentarer:

  1. Det kommer säkert att gå jätte bra och det kan ju vara kul att testa lite nya sporters ponnysar? :) Även om du gillar de andra mer så vem vet du kanske uppskattar de osäkra ponnysarna ännu mer! :D

    SvaraRadera
  2. hihi hon ser ut som en ur gullig SNÖBOLL! ^^

    SvaraRadera
  3. hoppas att det går bra!!

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)