torsdag 24 januari 2013

helt borta.

är så jävla arg.. min mage pallade inte lektionen idag.
Och gissa vad. Jag skulle hoppa med STELLA! Det är serriöst min favorit ponny right now...
Men under framridningen fick jag sjukt ont i magen. Bara att säga det, sitta av och gå ut ur ridhuset. Ville bara gråta just då. Det var perfekt och min mage skulle sabba ALLT!

Men fick också veta då. ÄLSKAR min grupp. underbara människor som så fort jag kommit upp på läktaren frågade hur jag mådde <3
If your reading this. LOVE YOU GUYS! <3
Vill ärligt talat inte byta min grupp för dressyrgruppen.. Vi får se hur det blir..





3 kommentarer:

  1. är det stella på bilden? :) Om det e det så ser du ut att va lite för stor för henne?? men det kanske bara e bilden som luras <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. nee ;) det är gletta (en islandshäst vu hyrde i somrmas) men joo blir jag längre blir det lite svårt med stella ;)
      Kram ellen

      Radera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)