tisdag 10 april 2012

WOOOP, WOOOP! ;P

I över morn blir det ridning på Ranch el bronco fore sure den här gången ;)
Fast det som är lite spännande är att den här gången har jag inte bett om att får rida min lilla drömm ponie Sheba! Jag har inte ens sagt att jag inte vill rida Pepito =O

Haha och för er som inte vet vad Ranch el bronco är eller vilka Sheba och Pepito är så kommer det lite info nu:
Ranch el bronco är en ranch (nehä!?) som ligger uppe i bärgen vid franska rivieran typ 2 &½ timme från mitt landställe. På den här ranchen har de uteritte ENDAST men det är verkligen topclass asså! Uteritterna är ca 2 timmar långa och det är jätte mycket galopp i as fin miljö 0.0 Love.


Sheba är hästen som jag ber om att får rida varje gång jag är där :)
Kön: Sto
Ras: Arab
Färg: vit
Temperament: snäll men oxå pigg och lite busig ;)


Pepito är hästen som jag red den först gången jag var där, han e as gullig men väldigt svårrien :/ Jag sa ju att man galopperar mycket, och i varje galopp så drar han iväg och börjar bocka som versta rodeo hästen men han gör det ju bara för att han tycker att det är roligt ;))

Kön: valak
Ras: .....?
Färg: fux, utan några tecken
Temperament: vääääldigt.........glad ;)

Det var allt för mig, tack och hej leverpastej ;)

1 kommentar:

  1. Sv; asså jag menade synd att jag inte ska gå ut ur nian ännu :P

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)