tisdag 17 april 2012

haters

.... djupt inlägg om något som MÅNGA bloggar har, Haters.


Någon som vet vad dom vill?
för mig är det som ett annat språk. Fattar inte vad dom får ut av att tro att dom trycker ner andra?
Sure måste erkänna, har gjort det själv men har kommit fram till att det är inget man får ut av det!

Försök bara trycka ner mig, Det går inte längre!
Har blivit så stark av att så många har försökt och att så många även har stöttat mig <3
Skrattar fan bara åt såna kommentarer.

"Om du kan stå imot haters behöver du inte bry dig om vad andra tycker,"

TRUE WORDS, som jag tycker att många ska lyssna på!

Jag har mina egna tankar som jag släpper ut i bloggen och om någon kommenterar mina tankar, fine, ha kul att starta en konversation som du inte kommer vinna ;) För mig är det viktigt att ingen lyckas trycka ner mig. Vinsten är när hatern inte kommer på något vettigare svar än , "chilla." då har man vunnit, för då har  den som puttat dig fallit själv.


2 kommentarer:

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)