måndag 2 april 2012

Gash va taggad jag e men samtidigt nervös :S

historia prov you know :S Det kommer att vara läsårets största prov!

Men nu ska jag inte stressa upp mig mer så jag skriver lite om sommaren C: jag antar att vi alla längtar? ;P

De första två veckorna ska jag ner till mossebo och mysa med hästar och vänner! Sedan så Kommer jag att flyga från gtb till gottland och bli upp hämtad av Ellen och hennes föräldrar sedan kommer vi typ flumma runt och  sedan gå och lägga oss.
*nästa dag*
Då kommer vi att vara allmänt nervösa och övertaggade och så kommer vi att packa våra grejor. ;)
*nästa dag*
DRAR TILL GANTHEM!!!!!! O.o så här kommer den dan att se ut:

  • E där typ kl. 8:30
  • väljer sängar
  • går till uppropet
  • får hästar
  • visning av gården och våra hästar
  • sköter i typ en timme
  • första ridpasset
  • lunch 
  • uteritt
  • mellis
  • mocka
  • sopa stallgång
  • putsa sadel och träns
  • fritid
  • middag
  • släpper ut hästarna i hagen
  • fodrar
  • myser med hästarna i hagen
  • har mysigt kvällssnack i stugan C:
  • går och lägger oss



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)