torsdag 12 april 2012

Mina underbara flumm kompisar C:

hmmmmm.... asså ni som kommer med här, det e bara att säga till om ni vill att jag ska ta bort nån bild eller så <3

Alice och jag flummar lite ;P

Klassresan på gotland med Alice och Sofia 

jag.......som ser störd ut ;))

sexy chick's <3

Anna på stockholm horse show

flumm vid spegeln på täbban med Ellen, Alice och jag

ja vad ska man säga om de kommande bilderna ;))



Mmmmmm.......glasse gött ;P

LOVE U GUYS <3 
Btw! J:an bli inte ledsen för att du inte fick va me men jag hittade inten flumm bild på dig..... :(
eller vänta lite......
detta är mer av ett intern flumm (flumm mellan J och mig) ;)

lite oserri ;)

hittade en till på mig oxå... jag blir rädd för vattnet ;P

Nej nu måste jag börja byta om för jag ska åka om 20 min :)


4 kommentarer:

  1. Tack sara:) kommer fortfarande ihåg sista bilden när bi båda blev piss-blöta om byxorna :)

    SvaraRadera
  2. HAHAH! första bilden är ju fan bäst! xD<3 shit va jag garvade! :P

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)