lördag 14 april 2012

Nyfikna på vem jag red på ranch el bronco?

Jag red..........dundundundundundunduuuuuuun! Tango!

Sööötis va?
Han är en Palomino valack importerad från Argentina.

Färg: Isabell med vit bläs
Temperament: Snäll med en mycket snabb galopp ;)
Ålder: 12
Kön: Valak

Honom vill jag rida nesta gång oxå! C: (ny favvo!!) <3

Men detta var bara en smyg titt med en bild från min mobil ;) Bilderna från systemkameran kommer efter lovet nån gång och det gör oxå bilderna från Mossebo som jag tog senast jag var där! :D

Bildbomber borde oxå komma från Ellen snart???
och för att påminna dig Ellen, detta är vad som borde komma:

  • Hagbilder (från samma dag sol L:Dn)
  • Bilder på dig och Twiggy på L:D
  • våra modellbilder
  • bilderna på Mantos (när vi tog ut och fotade honom 2:a gången)
Mihihi nu satte jag allt lite press på dig va?? ;P <333
Och om ni undrar varför jag inte har lagt upp mina bilder än så är det för att sladden som man för över bilder från systemkameran med är hemma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)