onsdag 4 april 2012

besökt rekord!!!

Ni är bara för underbara!
Det ska ni veta!

16 kommentarer:

  1. Hahahahhahahahahahhahahha det där är fan inte er statistik, hur dumma tror ni att alla är? Ni har typ 0 kommentarer på varje inlägg och så där ser inte ens statistikkartan ut på blogspot -.- likosom 17 besökare i indien och 10 000 i sverige? man ba jo tjena

    SvaraRadera
  2. eeh wtf? Jo, vi har inte upp graderingen vi har den gamla versionen det är derför det ser annorlunda ut. så sluta bitcha runt och kolla hur det ligger till först -.-'

    SvaraRadera
  3. kommentera söriga kommentarer någon annan stans ingen vill ha dig här.

    SvaraRadera
  4. Jag har oxå den gamla versionen! :P och det ser visst ut sådär!

    SvaraRadera
  5. varför skulle de inte kunna ha många läsare bara för att de har lite kommentarer?? Jag menar det e ju inte direkt så att varje läsare skriver en kommentar.... jag brukar ALDRIG kommentera de bloggar som jag läser!

    SvaraRadera
  6. men gud, skulle ni ha så här många läsare varje dag????eller e det från att ni startade bloggen??? och varför skulle folk från andra länder vilja läsa eran blogg efter som att ni e 2 helt vanliga svenska tjejer??

    SvaraRadera
    Svar
    1. eftersom att vi har blogspot så att man kan från andra länder översätta sida till sitt eget språk. Tänk lite innan du öppnar munnen, TACK!
      /ellen

      Radera
    2. Ja det där är från "Hela tiden" inte per dag!
      //Sara

      Radera
  7. Och? Snälla nån, ni är två tjejer som inte bloggar så mycket och ni säger att ni har besökare i Frankrike och usa osv? Vet ni förresten hur mycket 10 000 läsare är? Och jo, om man har så mångs läsare får man mycket kommentarer . Jag känner en tjej som har 6000 läsare i Sverige och hon får cirka 40 kommentarer på ett vanligt inlägg? Vi alla vet att den där statistikkartan inte är er egna, herregud..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anoym,
      För det första är det galet fegt att inte våga skriva vem du är.
      För det andra så behöver man inte alls ha många kommentarer bara för att man har många läsare.
      Och för det tredje så spelar det ingen roll vad du tror eller tycker för sara och jag vet att detta är våran statistik och vi är freaking proud över den och jag förstår inte vad du tycker är så fel med att bloggar kan ha många läsare? Skadar det någon? Skadar det dig? Antagligen eftersom att du verkar bli så galet avundsjuk så att du inte kan klara av att varken berätta vem du är eller tro på det sara och jag skriver. Men vet du jag tycker faktiskt ganska synd om dig som bara måste säga imot och inte kan glädjas åt andras lycka.
      /Ellen

      Radera
    2. LOL, ndet märks ju astydligt att du bara är avundsjuk och btw så bryr sig inten om hur många läsare & kommentarer din kompis har!

      Radera
    3. T.Ö.N.T

      varför bryr du dig ens? Och om du inte tror på dem så är det inte deras fel.

      Radera
  8. TROR NI SERIÖST ATT ALLA ERA LÄSARE SKULLE KOMMENTERA TVÅ MINUTER EFTER ATT NI HAR GJORT DET? Märks såååååååååååå tydligt att det är ni själva som har låtsats vara era läsare och skriva kommentarer, tror inte direekt att era läsare skulle gå tillbaka i era inlägg och kommentera D I R E K T efter att ni har kommenterat , omg haha. Och jag + mina kompisar tycker snarare synd om ER som fejkar er statistik.. hhahah

    SvaraRadera
  9. då får väl du och dina kompisar ha det så kul med era åsikter dah, för ska jag va helt ärlig så... I dont give a shit.

    //Sara

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)