onsdag 4 april 2012

TÄVLING!!!!

När jag kommer till gotland på lovet ska jag och glimma testa att hoppa en liten bana! ;)
Och nu är tävlings grejen....
NI LÄSARE ska designa hur banan ska se ut och den som är bäst (och möjlig för glimma att hoppa) lägger jag upp på bloggen och ni får en FET LÄNKNING!


Regler

  •  Ni får skicka in max 3stycken banor
  • Hinderna får max vara 15cm höga (Glimma kan inte hoppa så bra)
  • banan får innehålla högst 3stycken hinder
Såhär gör ni för att delta:
Ni ritar upp en hoppbana på paint eller något annat program.
Lägger upp banskissen på eran blogg.
Ni kommenterar detta inlägg och skriver "jag är med" samt länkar eran blogg.
Sedan går jag in på era bloggar och kollar vilken bana som är bäst och vinnaren får en 
FET LÄNKNING

Kommer sedan filma när vi hoppar och lägga upp....

Och tävlingen börjar om 3....2....1.... GO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)