söndag 29 april 2012

Ganthem imorrn! :D

Ska rida ett dressyrpass för Lina <3
Taggad till 110% 
Hästar jag vill rida:

De Chesse - f. 1985 (Chesse)
Svenskt halvblod, Sto
Chesse är en gullig häst som älskar att mysa. Hon är pigg i sin ridning och tycker det är roligt att öka farten lite. Kliar man henne under magen så lyfter hon upp huvudet och viftar med överläppen i luften. <3 ^^

Esset - f. 1992
Svensk ridponny, Valack

Esset är en otroligt pigg ponny som man verkligen behöver jobba med för att han ska lugna ner sig. 
På ridlägret när vi fick hoppa terräng slutade det med att han tok galopperade runt alla hästar. (dock gjorde inte hans ryttare så mycket, hon var rädd) Så det slutade med att Lina fick ta tag i honom när han sprang förbi och då tog det stopp.

Geronimus - f. 1996 (Musse)
Halvblod, Valack
Jag har aldrig träffat Musse men jag tycker att han verkar vara super gullig och mysig <3
Ja menar bara titta på honom <3

Kornelia - f. 1990 (korre)
Welsh, Sto
Gången jag red Kornelia va hon väldigt seg för att hon kommit till Ganthem en vecka innan och jag var den första som red henne. Innan hon kom till Ganthem hade hon fått stå i en hage i ett halvår utan att ridas!

Det var dom! ;)
 Vilken tycker ni att jag ska rida? 


Vilken häst?

  • De Chesse
  • Esset
  • Geronimus
  • Kornelia

Acepolls

More polls: Phonera Free online polls Låna pengar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)