tisdag 10 april 2012

djupt inlägg

måste bara få säga detta till er underbara läsare...
Kom fram till detta idag!
tiden läker inte sår!


Självklart kan man behöva va ifred ett tag... fine men vafan man kan inte sitta och vänta på att allt ska bli bättre!
Man måste göra nåt åt det!
Detta lärde jag mig den hårda vägen när jag hade det tufft i skolan.
Jag hoppades att det skulle bli bättre men inget händer!
Sen hade jag tur att personen som fått mig må illa tog kontakt med mig.
Vi snackade ett tag och det kändes galet mycket bättre. Som att en stor tyngd fallit från mitt hjärta.

Nu snackar jag med denna person mer och det känns galet mycket lättare!

Tack för att du tog kontakten! Fick veta mycket mer om dig och du fick veta mycket mer om mig.
Och nu känns det som om jag kan stå imot vad som än kommer för jag vet att det inte kommer vara du som slänger det längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)