onsdag 15 februari 2012

viktigt beslut......

ska jag fortsätta blogga på denna blogge eller inte?..........................






Nämen jag skämta bara, klart jag ska fortsätta! >.< <3
men det RIKTIGA viktiga beslutet var ska jag lägga ut film på när jag red totte på L:C1??
asså jag vet inte jag failade ju ;P Men om jag får riktigt många kommentarer så kan jag väl bjuda på lite goda skratt!
MINST 10 kommentarer helst runt 15 ;)
Haha ju gäller det att kommentera som ni aldrig har kommenterat innan (fast på ett inlägg så hade vi 72 kommentarer det e ju helt SJUKT!)

Glad chey e man iallafall, mamma och jag ska ha myskväll c:
ni vet hyra film, äta god middag, gosa ner oss i soffan och bara chilla till 100%
Pappa är nämligen ute på "grabb kväll" ;))
mantos hälsar hejdååå!! <3

1 kommentar:

  1. OMG! Jag vill se video!! Tare inte på fel sätt nu ;) Jag har failat många gånger på totte (han typ travar när det e fri skritt!) :P

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)