tisdag 14 februari 2012

500 inlägget på alla hjärtans dag!

glad alla hjärtans dag hörni! <3
Firar ni med familj, kompisar, forever alone? ;)
Själv firar jag med familj och kompisar <3333
har ni fått några gelé hjärtan dah?
det har jag!!! Och jag är så glad för jag godis straikar men jag får äta godis på alla hjärtans dag :D
här kommer lite "tema" bilder:





Ucsh! jag har svenska prov idag -.-' Taskigt att ha det på alla hjärtans dag.
Aja hoppas att ni får en suuuuuper dag! <333333333

Btw! Ni är de BÄSTA läsarna i världen :3
gissa hur många läsare vi har haft?!

Sweden
5 918
United States
571
Russia
555
France
182
Japan
51
Germany
34
Netherlands
31
India
8
Bahamas
5
Finland
5

Inte illa? 
asså jag ääääälsakar er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)