söndag 5 februari 2012

Tävlingen

Det gick väl braa... men jag blev inte godkänd :/
Först så fick jag bara värma upp i typ 3 min!? Och då han jag inte ens galoppera honom i båda varven (bara i vänster). Sen så hände något som var helt mitt fel ;) först när jag kom in på banan så var han sjukt fin! =O Men sen så hade schabraket åkr super långt bak, för att jag hade glömt att trä igenom sadegjorden... som sagt mitt fel :P men sedan när jag hade satt av och fixat det så satt jag upp igen (nähää!? ;O) men då trodde han typ att det var en ny ryttare så han började att testa :/
och det var då allt gick snätt...
Men jag är ganska nöjd ändå för han hade gått fint om inte det där hade hänt så det känns bra :)
Jag fick 148p (54,8%) och man behövde ha 158p för att klara det -.-' <3

haha totte bus c: <3
Alice och annas pappa fotade (Tack!) då pappa glömde kameran hemma -.-' <3
men mer bilder kommer från när jag red (fast i ett senare inlägg)
nu lite bilder från ponnysarna i hagen:

1 kommentar:

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)