onsdag 15 februari 2012

drömhäst?

Ett djupt inlägg...
Visst har alla drömmar? Vissa vill bli advokater eller nåt annat.
Och många ryttare drömmer ju om en "specell" häst. Deras drömhäst som dom alltid velat ha.
En nätt arab som hoppar sky höga hinder. Eller kanske en PRE hingst som vunnit OS i dressyr...
Det är klart att man får tänka så men min drömhäst (japp jag har en) är inte särkilt speciell...

Min drömponny:

Hon är snö vit med ett glatt lynne. Hoppar med glädje över hinderna som kommer i hennes väg.
 
SER NI? Så skulle jag kunnat skriva ;) men det skulle inte beskriva henne så bra ;)

Min RIKTIGA drömponny:
En ponny med humor som uppskattas, trotts hennes runda mage hoppar hon utan att så i hinderna. Efter sommarbete är hon inte längre vit utan grå, och det kan ta veckor innan hennes vanliga färg framträder. Hon är en riktig godisgris och det kan man direkt se på "formen". Men trotts att hon kanske inte är den "nättaste" ponnyn ever. Så betyder hon ALLT för mig!

Kan ni gissa vilken ponny det är? ;)
TWIGGY!!!








så istället för en sån här PRE hingst.









skulle jag välja detta "snöbolls" sto (snöboll=tjokis <3)


Du betyder ALLT för mig älskling! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)