söndag 12 februari 2012

trött som ett blåbär ;)

sha bloggen,
E as trött nu efter LD
Det gick SKIT bra och Mulle bulle hoppade utan en ena vägran! ;)
Ingen placering dock men det är ju skit svårt att få placeringar i sånt ;)
dessutom var han stel och hoppade rakt upp så jag höll på att ramla av typ 3 gånger :p
Och han var vell almänt seg...

Men sen när vi kom in på ridbanan vare som om han fattade allvaret!
Direkt när vi kom in i ridhuset ökade han traven, krökte på nacken och började frusta lite glatt.
underbara häst!
Vi kom runt banan felfritt men tydligen var jag lite dåig sits och så men var skit nöjd iallafall ;)


Nu e jag as trött och grät utan andledning för typ en timma sen...
Aja usch vilken huvudvärk jag har!
Ska sova nu och förhoppningsvis har emily skickat bilderna hon tog till mig så då kan ni få se lite från tävlingen ;)

2 kommentarer:

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)