lördag 11 februari 2012

Sorry but you knowe i will allways LOVE you guys!

som sagt sorry för bloggtorkan!!!!! =O
men nu äre dags att köra igång igen så här kommer ett super långt inlägg.
Jag tror att jag börjar med att visa er bilderna som alice tog på Torsten och mig på L:C1


vacker liten toffs han har c:








diggar denna <3


och nu lite vad jag ska göra ikväll mellodifestivalen såklart! >.<
TAGGA!
E lite taggad då jag missade förra avsnittet :( Anna tyckte att det var töntigt att titta så vi gjorde inte det (vi sovöver), själv älskar jag det! Det e as mysigt att gosa ner sig i soffan med lite chips och kolla på mellodifestivalen <3

2 kommentarer:

  1. haha okej långt & långt, men jag hade tidspress så det blev lite kortate än vad jag hade tänkt mig ;))

    SvaraRadera
  2. men omggg det e inte töntigt att titta på mello, det e e ju mkt töntigare att inte göra det -.-'
    Man ska våga stå för om man vill göra nått inte vara nån ryggradslös fegis som inte t.ex. vill se på mello för att det är "töntigt".

    Obs. Töntigt och tråkigt är inte samma sak!

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)