fredag 3 februari 2012

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag :/

Igår va en kinde of stressig dag :/ Kort rast och så behövde jag ju sticka direkt till stallet igår efter skolan ;)
Juste skötar kursen skulle jag berätta om ja...
det var as kul! :D Vi fick välja vilka ponie heestar vil ville provsköta, jag ville egentligen provskötta Fanny (ett stort brunt fullblod <3) Men man fick inte provsköta några boxhästar så jag bestämde mig för att provsköta "Raddan" (Radieuse)

  Copyright: http://www.djursholms-ridklubb.com/web/page.aspx?refid=183

 tog denna igår precis efter att jag hade fodrat henne <333


och nu kan jag berätta lite om ridningen:
Jag fick rida harry, glad chey :D
Vi körde galoppombyten på serpentin.
 
vid prickarna gjorde vi byterna :)
Det gick super bra! och det va typ ett år sedan jag red min lilla favorit poney!
copyright:  http://www.djursholms-ridklubb.com/web/page.aspx?refid=125

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)