måndag 6 februari 2012

hehe blev as glad!

när jag såg att MIN fråga togs med i nellieberntsson.se!!! :D <3


"vad tror/vet du att du gjorde så att du blev så känd?"
Att jag inte är så som andra 12 åringar skall vara kanske. Då gör det att man blir glad/förbannad & vill läsa mer. Asså svårt att veta..men tror det. Sen ser jag ut på ett visst sätt som vissa gillar/andra inte……men det jag hoppas på är att jag är en fighter & det peppar massa läsare :)



Blev skit glad när jag såg detta! :D
För de va typ över 100kommentarer och hon valde ut 10 av dom!

Nellie om du läser detta TACK! :D


De va faktiskt en fråga jag GÄRNA velat ha svar på!

Jag vet att "vissa" kanske trodde att jag inte gillade nellie men då hade ni ganska så fel! ;)
Bara för att jag kommenterar hennes ridning betyder det inte att jag inte ser upp till henne ;)
Jag tycker hon är grymt duktigt och säker i vad hon gör och inlägget jag skrev innan om henne (som fick MASSA kommentarer) behöver det vell inte betyda något dåligt? ;)

Jag skulle inte kunna rida som henne och det har jag inte heller sagt. Det ända jag sa under det inlägget var att hon inte red felfritt men på riktigt who does?

Aja, Det va vell allt från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)