lördag 25 februari 2012

Fullt ös

aaah som sagt så hare varigt fullt ös denna vecka  ;) Och där med lååååg bloggnivå på sara fronten.
Därför har jag inte heller kunnat berätta att nu är jag i Frankrike! :D

och imorn så ska vi åka upp till Italienska alperna och åka skidor :)
vi ska bo på detta hotell tror jag.

kommeer tyvär inte att kunna blogga medans jag är borta som ni kanske fattar? Men tare lungt det e bara fyra dagar jag är borta ;)
Och när jag kommer hem så lovar jag att det blir en bildbomb! <3
fast jag suger på skidor så förvänta er inte versta flashiga bilderna :P
Aja önska mig lycka till på skidresan och så får vi hoppas att jag inte bryter nått!!
Ska försöka slänga in några/något inlägg inan jag sticker imorn c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)