måndag 6 februari 2012

personer jag verkligen vill lära känna...

Linn som äger en underbart fin blogg! ( http://jonssonl.blogg.se/ )
Såå sjuukt underbar tjej som verkar tuff och stå för det hon tycker!
Älskar din blogg och läser den nästan varje dag! <3




Sen skulle de jue va lite najs at känna Nellie ( www.nellieberntsson.se )
En grym tjej på 11 år. Du skriver som om du var typ... 16? ;) Aja skit cool tjej som skriver vad hon tycker and don´t give a shit om ni disslikar det!




och sen då också Amanda ( http://perfectpony.blogg.se/ )
Du verkar helt stört undebar! grym ryttare, grym ponny! Ni kommer gå långt! <3





Ja de va vell dom! ;) <3

5 kommentarer:

  1. fail att du ändrade på det efter att jag hade kommenterat -.-'

    SvaraRadera
  2. pluss att du tog bort kommentaren.

    SvaraRadera
  3. herreguud! Jag skrev fel! Jag ÄLSKAR henne blogg! Tycker hon skriver bra grejer och sorry men ibland skriver man fel! Jag har råkat kalla sara för samuel (min brorsa) fler gånger än jag kan räkna till! Sara har jag ändå kännt i snart 5 år och min brorsa har jag känns sen day one!

    SvaraRadera
  4. Men åå, såg det här nu, gud vad gullig du är :') :D <3

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)