tisdag 11 september 2012

Pluggeli plugg

Pluggar franska nu, sen blir det matte (fast bara 4 tal så det e ju chill). Efter jag har pluggat och ätit middag så blir det familje mys, typ se på film och gosa ihop oss ^^

Ni får ett långt inlägg nu istället för flera ikväll:

Dagens failbild




Hiss och diss

Vi kör lite JW tema nurå ;)

Diss
One Size
Skyddande benskydd i neopren med kardborreknäppning. Union Jack one size.
Pris: 139kr

Min kommentar: Ganska fula (tycker jag) och det känns inte som om de har någon vidare kvalitet.

Hiss:
Vit Ponny
Benskydd med neopren insida från John Whitaker 4-pack. Designade för att ge komfort och skydd i krävande situationer.  
Pris: 699kr

Min kommentar: Grymt snygga och finns i flera storlekar! Nackdelen är väl priset :P






Hör ni vill inte göra någon besviken nu eller nått men det blir nog inte så att jag lägger ut svaren till frågestunden i en videoblogg, jag e för lat och ni ställde inte tillräckligt med frågor. Men svaren kommer upp imorn iallafall så detta är sista chansen att fråga om ni undrar nått!
Fast om ni frågar en massa nu så kanske jag svarar i videoblogg ändå...jag har inte bestämt mig än ;)

---> http://dresshopp.blogspot.se/2012/09/okej.html



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)