söndag 9 september 2012

im back

seeg bloggning men hopptävling och mycket plugg!
annars då? jooo as trött men skriver lite om tävlingen idag då ;)
hoppade twiggy pluttan i LD. felfri omgång men guuud va ponnyn var trött efter dom tidigare klasserna!

fick ärligt talat damp på ryttare före mig...(yes dampar när jag är nervös och gjorde nog lite stor grej av det hela)När hon var klar var det bara:

TA PONNYN
IN I SPILTAN
INGEN STÖR HENNE HON MÅSTE VIIILLLAAA

hehe överdriven som fean i know men var helt övertygad om att honb skulle kasta av mig på banan

haha skruttan blev rätt nöjd och stog och vilade i typ en timma, sen var energin tillbaka... typ
men men.. nollad som sagt klassen och var stolt :) slutade på en poäng på 58,5%
vad kan man säga? nöjd men kunde gjort bättre :)
slut efter det och har pluggat sen dess...
sååå jjaa ska sova lite nu

trot att sara kanske filmade vilka  vill se isåfall?

3 kommentarer:

  1. Hej, jag vill bara säga att du inte borde skriva att ryttaren före dig tog SLUT på energin. För det första; taskigt, för det andra; hon har mer energi än vad du tror!

    Tänk om hon som red Twiggy före dig läser det här. Skulle du vilja att någon annan skrev taskigt om dig på sin blogg?

    Jag försöker inte vara taskigt mot dig nu på något sätt, men tänk till nästa gång du skriver något liknande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jooo jag ska tänka på det ;) men twiggy var verkligen trött eftersom honb gått 3gånger innan (mer än dom andra ponnyerna)men du har helt rätt och jag ska genast ändra på inlägget
      Puss och kram!
      /ellen

      Radera
  2. Bra! Jättefin blogg förresten! :)

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)