tisdag 4 september 2012

Kommentar

Anonym
Hej,
Jag ska till våren få en foderponny för fösta gången har ni några tips?
________________________________________________________________________________________________
Mitt tipps är att du ska börja med lite lätta övningar med ponnyn eftersom att du inte känner den än. Det är ganska svårt att ge tipps när jag inte vet vad det är för sorts ponny (sogsmulle, dressyr ponny, hopp ponny osv.), men mitt tipps till DIG är att se till att du har tillräckligt med tid och ork så att det inte blir stressigt och så. Sen så är det oxå bra om du vet att du kan tillräckligt mycket om hästar innan du skaffar en foderponny :)

Men att hyra/ha en foderponny är super trevligt och jag hoppas att ni kommer att trivas tillsammans!

Jag och min häst som jag hyr (Harriette) :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)