onsdag 19 september 2012

5saker ni inte visste om mig! ;)

1. Jag har väärldens dåigaste kondis! Klara knappt springa 500m utan att bli anfådd.. nej för fan nu fårjag börja träna...

2. Jag har varit riktigt häst rädd. Asså så häst rädd att jag velat sluta rida. Detta p.g.a att jag blev inklämd i en vägg utav en häst.

3. jag har ridigt i 7 snart 8år på ridskola och hyrt sommarponny en gång

4. Jag är heeelt besatt av hundar och valpar (asså verkligen BESATT! gooooosssa med hundar e de bästa!)

5. när jag var liten var jag övertygad om att jag skulle bli delfinskötare på kolmorden eller bussschaufför!




3 kommentarer:

  1. haha härmade du sara lite med detta inlägg eller? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. always ;) <3 nej men var lite sugen på att göra den också <3 Puss! Ellen

      Radera
  2. Amen det var ju inte så det hände. Du skulle tränsa på Lord och så blev han rädd när du höll på med öronen, så slängde han upp huvudet och du ramlade in i väggen. Det var ju inte han som tryckte in dig, utan han blev bara öronskygg. Jag var ju där när det hände och han gick ju snarare ifrån dig och inte mot dig. Så du kanske överdriver liiite ;)

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)