onsdag 5 september 2012

Folk klagar

Det är en del som klagar på våran updatering, och jag kan svara er med att "Jag är ledsen, men vi är inte som t.ex. Nellie Berntsson, ponnysanning osv. vi lever inte för våran blogg. Det är ett fritidsintresse och vi bloggar så fort vi har bra idéer på nått att blogga om och när vi har tid! Men vi har precis fått betyg och har biologi prov, läxor och två muntliga redovisningar var av en av dem betygsätts (mitt första betyg!!! :O)....såååå det kan ju bli lite svårt att hinna ibland :/ Men jag försöker sattsa på minst 3 inlägg/dag och det är väl inte så dåligt eller? Jag menar Ellen bloggar ju oxå :) Sen finns det ju vissa dagar som jag inte hinner blogga alls, t.ex. imorn (skäms på mig!) slutar skolan 12:5 sen drar jag hem äter lunch, byter om, sen drar jag till stallet, kommer hem kl 21:00, äter middag och sen går jag och lägger mig.

Men jag hoppas att ni nu förstår varför det kan bli lite seg update ibland men vi gör allt vi kan för att det inte ska bli så!! Så SORRY!"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)