fredag 21 september 2012

har tråkigt

Det är ju huuur tråkigt som helst att va sjuk! Kommer inte kunna rida imorn heller, trotts att jag mår bra nu för man vill ju nte riskera att det kommer tillbaka.
Nu sitter jag och pluggar lite matte, sen ska jag plugga franska och sen får jag se om jag orkar plugga lite biologi oxå...jag har biologiprov på måndag :( Haha vild fredags kväll va?

Okej lite om ridningen igår: jag red Lemon, Vi övade mycket på volter och med skänkelvikningar på den öppna delen av volterna. Han var jätte fin dock så hade jag önskat honom lite mer avslappnad i skänkelvikningarna men på övriga delen av volten och i galopparbetet så var han gudomlig!!

Förlåt för att jag inte tog nån utav mina bilder men de är på min andra dator, denna är från http://usekrummet.blogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)