fredag 6 januari 2012

*pallar ingen överskrift*

Shenare bloggen!
Kan inte sova så jag väljer att blogga ;)
fick min häst för några dar sen (asså tidningen) och på baksidan ser man att det finns bilder på Nellie Berntsson och Stella. Några kommentarer om det?
Asså min kommentar... Jag är inte överlycklig i Nellie och jag tycker att hon kan rida slarvigt och ibland faktiskt dra hästarna i munnen då och då... Men jag ser ingen anledning till att hata henne för det :/ Jag menar hon e ju typ 11? (ni som gillar henne bli inte sura om jag skriver nåt som är fel om henne)
Jag tkr hon e sjukt tuff som har en så pass stor blogg, och har blivit så pass berömd! Hon får ta mkt skit p.g.a bloggen och jag hade ärligt talat lagt ner för länge sen! Det beundrar jag hos henne! Och det jag skrev om att hon kan rida slarvigt då och då, so what? Alla har en "bad day" bara att hennes uppmärksammas mkt mer än våra. tkr synd om dig ibland nellie men ibland tkr jag du kan va sååå grymt dryg. du kan verka trevligt men jag har bara träffat dig en gång in real life så vem är jag att döma?

XOXO ELLEN<3

16 kommentarer:

  1. Varför skriver du så taskiga saker om neliie? Du rider ju knappast bäre själv!! Hon tävlar MSV klasser (om du ens vet va d e) och då kan man inte dra hästen i munnen eller rida slarvor för då klarar man helt enkelt inte banan! Hon rider så sjukt mycket bättre än dig (jag har sätt dig rida) så du ska verkligen inte skriva något om hennes ridning!! Asså ni på den här bloggen är verkligen wannabe tävlingsryttare, ja förstår inte hur ni ens kan kalla det tävling när ni säger att ni har tävlat idag och hoppat runt en 50 cm bana med en VÄLDIGT snäll häst!
    Förlåt att jag blev lite arg men ni ar verkligen inget att säga om hennes ridning så som ni själv rider....... Hoppas ni inte tar bort den här kommentaren nu bara för att jag ger er lite kritik.....
    Men aja,, ha en bra dag och tack för mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men fatta dårå, vad skrev hon ? Jo vad ? Läs igen, försök inte vara små livakter till Nellie chilla, hon klarar sig. Lovar

      Radera
  2. Bara så att du vet så tar vi ALDRIG bort kommentarer folk får skylla sig själva om de
    ongrar sig för att de har sagt nått dumt. Btw precis som du nyss gav oss kretik så har väl vi rätt att ge Nellie kretik?

    det e inte direkt så att vi går runt och bah "hej vi är typ de bästa tävlingsryttarna & vi äger skiten ur alla andra ryttare". Män alla börgar nån stans och vi kommer tävla högre klasse så småning om. Och det e klart man rider en snäll häst man vill ju knappast ridan en dum häst?! Eller du kanske gillar att faila på tävligar p.g.a att din häst betädde sig dumt??

    desutom så tycker jag att du ska läsa inlägget igen om du tycker att ellen har skrivigt nått fel för hon skrev ju faktiskt "Och det jag skrev om att hon kan rida slarvigt då och då, so what? Alla har en bad day" så snälla skaffa dig ett eget liv inan du tänker sitta och klaga på andras -.-'

    SvaraRadera
  3. Serriöst om du inte ens gillar dem varför stalka deras blogg då??

    SvaraRadera
  4. Fafan e ditt problem? som om du rider så jävla mkt bättre själv? -.-'

    btw fegt att inte ens skriva ditt namn.

    SvaraRadera
  5. Det där va fan inte ens taskigt!?
    men det DU skrev va taskigt! Och jag håller med sara, det e klart man vill ha en snäll häst!

    SvaraRadera
  6. jag skriver bara vad JAG tkr. Jag ser upp till nellie och tkr hon e skit duktig eftersom hon kommit så långt i en så ung ålder men bara för det tkr jag inte att hon rider helt felfritt. Ingen rider helt felfritt! jag vet inte vem du är eftersom att d är anonym (fegt) så jag kan inte säga att du rider skit. Men om man jämför mig och nellie berntsson ere klart hon rider bättre än mig! HERRUGUD Hon ar ju förfan egna hästar! Det är en lyx som jag inte kan få pga min mamma är allergisk! MEn jag har sommarhästar jag skter och ridskolan! Så inte onstigt att hon utväcklas snabbare än mig! Hon har möjligheten.

    SvaraRadera
  7. tack alla som e på vår sida btw! ;) ÄLSKAR ER GOA MÄNISKOR!

    SvaraRadera
  8. Fan ta dig dryga människa -.-'

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad sarru ? Fan ta dig dryga männsika ? Vad är det för fel ? HAR hon skrivit något fel, ser inte jag. Läs igen. Och du ska inte sitta och dömma andras liv, fattar du ?

      Ni behöver inte vara små livakter till Nellie, chilla. Hon klarar sig. Lovar :P

      Radera
  9. man måste kunna rida alla sorters hästar, även de som beter sig dumt...

    SvaraRadera
  10. Det är j klart! men på t'vlingar är jag nervös och då är det inte så bra om jag önskar en stressig häst som jag stressar upp mera!

    SvaraRadera
  11. Att man inte vill rida dem på tävlingar betyder inte att man inte klarar av dem.

    SvaraRadera
  12. Du har helt rätt Molly! Btw fegt att inte skriva ditt namn vi är ialla fall inte anonyma när vi ger kritik (som till nellie).

    SvaraRadera
  13. haha bra dr jossan ;)

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)