fredag 20 januari 2012

********

Shena bloggen!
Nån annan än jag som vill ha sommar? :P
Asså jag längtar sjuuukt efter Glimma! (träffar henne inte på vintrarna :'( <3)








<----- saknar dig sjuuukt!








Men jag har dig iallafall! Tur det! För du betyder hela världen för mig!!! Helt sjuukt egentligen!
Du är omöjlig att fånga i hagen (tar cirka 40min)
Du kan inte hoppa, an innte gå i form, kan inte hålla kort galopp....
Men du är så stört underbar! Du är ingen direkt "nybörjarhäst".
Du är speciell och dom gånerna jag lyckats fånga dig i hagen blev jag så överlycklig!
Dig vet man att man får en verkligen en relation med när du litar på en.
Men nu har jag inte sett dig på ett halv år och det gör lika ont varje sommar som jag säger farväl. jag vet att vi ses men det är så hemskt lång tid mellan sommaren till vintern till våren!
Vi har våra mål! Vi har varandra! Och INGEN kan stoppa oss när vi töltar fram! ;)
Älskar dig helt stört! <3

Finaste, vackraste! :')
Du är helt enkelt bäst!

XOXO ELLEN<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)