måndag 30 januari 2012

djuupt inlägg

Jag förstår inte varför folk måste ha rätt?
Vrf måste dom trycka ner folk? Egentligen borde det inte finnas anonyma.
Vill man säga nåt, säg det bara. Men jag tycker inte att man kan sitta bakom datorn och gömma sig!
Många gör det och det har jag också gjort. men jag ångrar det för att det var så fegt och bakom data skärmen var jag inte mig själv.
















och varför skriver man som anonym.jag tror att det är för att kritisera någon utan att få ovänner. man blir liksom rädd när man skriver något elakt och rädslan för att bli hatad gör att man blir anonym och bygger upp ett fejkat självförtroende som gör att man blir kaxigare men om man skkulle mta någon face 2 face skulle man fega ur direkt.



det är iallafall vad jag har upplevt och dom gångerna jag varit anonym har jag ångrat mig nästan direkt. Bloggare och bloggerskor får ta mycket skit nästan dagligen. Men det kan man ta när man vet och ser att dom underbara sanna läsarna kommer och backar upp en. den känslan man får då är nog den bästa som finns! att veta att det fortfarande finns bra människor på internet och inte bara avundsjuka B*tches. Jag älskar er alla som läser vår blogg och som går imot kaxiga anonyma!



Jag vet att jag inte är nån jävla tävlings ryttare, men låt mig vara glad över den lilla vinst jag får! 
Min mamma är allergisk mot djur och därför är det ren lyx att jag kan rida 2 gånger i veckan och har "sköthästar" på gotland som jag får rida helt gratis.
Jag förstår om vissa "haters" skulle vara avundsjuka, jag skulle nog det men jag skulle ALDRIG försöka trycka ner den som har det jag vill ha. Jag kan vara sjukt avundsjuk på ryttare som har hästar t.ex Nellie bertnsson. När jag var mindre var jag en så kallad "hater" och jag skrev en massa skit på nellie bertnsson blogg. Jag ångrar det, för nu tkr ja att hon är super duktig!



Så kära bloggläsare!
ni betyder allt för mig! Ni är sjukt underbara och sköna människor.
tack alla som står upp mot "haters"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)