tisdag 31 januari 2012

On my way 2 ridning!

Sha bloggen!
On på way 2 ridning som sagt! Hoppgruppen blire idag!
Ska testa för första gången ett inlägg som kmr in typ en timma eftrer att jag skrivit det! :) Ska se hur de blir ;)
Mår skit illa efter att jag drack en rosa konstig dryck i skolan (och ja! Jag köpten den på pavven)
STÖRT god men antagligen MUTCHO socker och jag dricker aldrig söta drycker p.g.a att familjen bara köpten light och sånt så när de väl kommer en SOCKERBOMB (skämtar inte!) så mår man fett illa! Testa ni som inte tror mig! ;)















Nån speciell häst man vill rida? Gärna Lord faktiskt ;)
Gulle ponnyn som man önskat till dressyren på lördag! ;)
Tror inte att de kmr gå så bra men hoppas att ni hejar på så får vi se hur de går! ;)
PS! Lord stegrade sig med min kompis när hon skulle hoppa honom! :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)