måndag 23 januari 2012

behöver hjälp!Vi få se om det går nå vidare! ;)

Shena bloggen!
nu MÅSTE ni kommentera så mkt ni kan! Jag behöver hjälp med en grej!
Glimma (islandshästen) gillar att hoppa meeeennnn...
Hon slår i hur lågt det än är känns det som! :P
Jag hade det på typ 10cm... hon slog i! -.- <3
Men skriv inget dåligt om henne! Hon är islänning och inte såå duktig eftersom att hon aldrig blivit tränad att hoppa ;)
Nån som har nån bra idee??
KOMMENTERA! Jag BEHÖVER verkligen hjälp! (och helt inte nåt som "rid för en tränare" för de e en kompis häst och jag kan jue inte bara lasta den och sticka till nån tränare)
AJA!
KOMMENTERA! KOMMENTERA! KOMMENTERA!






vacker man e men till mitt försvar har jag varit sjuk hela dan :P <3

2 kommentarer:

  1. Pröva att löshoppa henne innan du börjar hoppa henne själv ;) då har hon säkert änklare för sig :)

    SvaraRadera
  2. håller med linn, men du kan oxo pröva lite cavaletti så lär hon sig att lyfta på fötterna :)

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)