onsdag 4 januari 2012

Glass!!!!

jag och mina föräldrar ska på ett möte i Italien imorn, det handlar om att mina föreldrar ska hjälpa till med att starta en italiensk glasskedia i sverige. Men det jag vill komm fram till är att på det mötet får man äta hur mycket glass man vill! c:



Btw, det blev ingen ridning för mig och elllen då det ösregnade :(( Men här kommer lite bilder på hästar från ranch el bronco.


<- som sagt det regnade



<- super fin arab hingst <3





Villni se lite bilder på ellen och mig från resten av resan vill jag ha mååååånga kommentarer! ;P
XOXO SARA <333

7 kommentarer:

  1. SV: Självklart kollar jag in :)
    Hoppas ni fortsätter besöka oss på team Nyrk, kram :)

    SvaraRadera
  2. SV: Klart att vi gör (jag iallafall) föresten så har jag en fråga vem har gjort eran design? Den är verkligen super fin! Vi skulle behöva en ny ;)

    SvaraRadera
  3. SV; Jag säljer, japp, allt står här: http://fantasias.blogg.se/2011/december/kopa-bloggdesign.html

    (Säljer bara till blogg.se-bloggar då jag inte vet hur man gör på någgot annat)

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Nu är vinnarna av dagens blogg uppe, vann du inte? Va gärna med igen, vinnarna och ny omgång finns på samma länk här: http://kellyochlinn.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

    Lycka till om du vill va med igen! ♥

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)