fredag 27 januari 2012

MÅSTE blogga mera!

Sha gullngar!
asså jag har kommit fram till att jag måste blogga mer!
Änså har jag knappt tid! En blogg tar så sjukt mycket tid och det blir as stressande :P
Väntar på att matteläraren kmr men han brukar vara sen! :P
De kanske bara är den hör veckan men såna här veckor blir de stressigt!


Matteprov ida, kemi prov i onsdas! (sjuk på tisdan så ingen ridning)
tävling i söndags å tävling nästa söndag, den LD om ett tag så måste plugga massa och samtidigt blogga!
Förösker spara när man är skyldig folk pengar. ändå har jag fått typ massa pengar av farmor :P
Hihi ska inte säga de till viktor då kmr han kräva pengar! -.-'
ska sen till New York och ha de mys men inte så kul att flyga när man är LIVRÄDD för det! :P
USCH! Snart engelska ska bli mysigt då jag inte behöver jobba med grammatik.
Har JUST haft ett matte prov... INTE ROLIGT eftersom att de gick super dåligt! :S













Men, men friday @ last!
sen lördag (ridning) söndag (slappa, ponnyakuten)
funderar på att prata med gitta om att anmäla glimma till ponnyakuten :P (GARV)
Eftersom hon är hemskt jobbig att fånga i hagen! (skojar bara men hon är faktiskt svår att fånga i hagen!)
Långt inlägg känner jag :P

Mycket att skriva om! Finally kommer insperationen fram!
Ska snacka me sara om en ny hether... ;)
Inte så mycket mer att skriva om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)