tisdag 31 januari 2012

2 and ½ men for tha win!

Yess sitter nu och drogar lite 2 and ½ men här ;))

GO 6:AN!!! XD
Men men, ni kanske undrar lite hur jag ska fixa Torsten till tävlingen och vilken utrustning jag ska använda osv?
här kommer en liten beskrivning, vi börjar med utrustning:

  • vitt diamant pannband
  • marinblått dressyr schabrak med vit brodyr längs kanterna och mitt namn på (i vit brodyr) ;)

 och nu hur jag ska fixa självaste Tottis:

  • knoppad man + pannlugg
  • ordentligt borstad
  • glanssprayad 
  • vågig svans
och sist men inte minst jag:
  • ridkavaj 
  • vita tävlingsridbyxor
  • sånt där hårnät som man sätter upp håret i knut med
  • &sist men inte minst ett glatt humör! :D
Vad tycker ni om den lilla tävlings outfiten? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)