torsdag 6 december 2012

Svar

Anonym
Jag är en 00a som bor i enebyberg! jag älskar er blogg och undra om ni kunde svara på mina frågor! BÅDA!!

personligt:
1.har ni en kille? om ja-vem? om nej-vilken skulle du vilja ha? (måste svara)
Svar: neee.. Hahah men typ nån sjysst?
2. anser ni er som populära?
Svar: beror på var ;) jag har vänner men kanske inte så många i min klass :p
3.är ni nöjda med er själva?
Svar: i wouldent wanna be anybody else ;)
4.är det något ni vill ändra med er själva?
Svar: joo något finns ju alltid ;p men jag är ganska nöjd med att vara mig ;)
5. om ni fick byta utseende och personlighet med någon i er klass/skola vem?
Svar: ärligt talat ingenaning! Nån med fina
ögoon!

fritid:
1. hur länge har ni ridit?
Svar:8år ridskola ;)
2.skulle ni vilja ha en egen häst?
Svar:Joo de e klart!
3. vilken ras är er favorit?
Svar: asså gillar ju fullblod ;)
4. favorit häst på ert stall?
Svar: venne ;)
5. beskriv er dröm häst!
Svar: mysig snäll häst som man kan lära sig mera på ;) gillar skimmlar! Alround å typ lite busig

Puss på er <3
/ellen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)