tisdag 4 december 2012

Lovade jag eller lovade jag?

Jupp jag lovade er en bildbomb från sihs eller hur?
Well here it comes!

















Nöjda? ;)
Nu måste jag fortsätta plugga till franska provet imorn :S Men tack gode gud sen är det slut med prov för den här terminen!!!!
Det ska blir sååå skönt med jullov jag är verkligen riktigt skoltrött nu -.-'
Och ehm juste på torsdag åker jag till mossebo och kommer inte hem förs än på söndag så Ellen får blogga extra mycket! <3 ...no internet conection as you know?

5 kommentarer:

  1. Bästa fotografen ever! :'D

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Jag såg dig inte där :((

    SvaraRadera
  3. Vad har du för objektiv? :D

    SvaraRadera
  4. Skulle vara kul med en liten träff eller där man kan komma och se er rida! bara så man får se vilka ni är!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha vill ni se oss rida/träffa oss så finns vi på lördagar på djursholms rk ;))
      /ellen

      Radera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)