onsdag 19 december 2012

Ojj ojj!

Haha tack så mycket! Själv håller jag nog inte med ;)

Men iallafall ska du få ett svar!

Jag brukar faktiskt inte göra så mycket med min hud.. Maskara sen är sminkningen klar ;)

Andledningen till det är för att inte få några finnar vilket man kan få om man använder fel sorts foundation/hudprodukter. Tvätta ansiktet på kvällen och var noga med att ta bort sminket innan man går och lägger sig ;)

Ansiktsbehandlingar gör jag bara om det är från någon som kan det! Självklart är det kul att testa lite olika masker men det är inget jag gör som en vana.

Hoppas du fick svaret du ville ha!
/ellen

2 kommentarer:

  1. Om du undrar varför det blir anonymt så är det för att det e nått lagg med bloggen så det går inte att kommentera med namn om man skriver från mobilen. Men det e iallafall Mimmi ;)

    Tack, det va ett jätte bra svar! :3

    SvaraRadera
  2. Va!? Är det det enda su gör?!!! :O OMG lyllo <3

    /Lizzie <333333

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)