måndag 17 december 2012

Jag vaknar först!

Så trött på detta! Vaknade klockan 6 idag :P

Aja iallafall ligger jag nu och slappar i sängen. Fåglarna har typ damp där ute. Det låter som ett allarm och dom har låtit så i 20min nu.

Fast man ska inte klaga! Lyx att vakna till fågelkvitter iallafall :)
Hur har ni det i sverige?
Känns lite synd att inte fira julen med en julgran men dom har fixat sjukt mysigt här också ;)

Igår när man kom till middag fick man en fördrink och chips, sen började det regna (vi stod utomhus) så vi tackade för drinken och gick in till vårt bord. Till middag fick vi välja mellan kyckling, fisk och lasagne..

Jag tog först lasagne men sedan kom jag fram till att jag mådde JÄTTE illa och chillade på maten ;)

Idag regnar det men jag ska försöka ta lite foton iallafall och visa hotellet
Hare braa, Puss!
/ellen



2 kommentarer:

  1. Va segt att det verkar regna ganska mycket? :/ <3

    SvaraRadera
  2. Va segt att det verkar regna ganska mycket? :/ <3

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)