söndag 30 december 2012

OMG! HAHAHA!!

Jag vet att jag sa att jag inte skulle blogga mer men jag behövde bara berätta om mitt lilla missförstånd som skedde nyss. De höll på att berätta om en ryttare som red in i manegen och så sa de "...51 år och oskuld" och jag blev skit förvånad över att de ens nämnde något sånt i tv och sen började jag gapflabba och jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen (hehe jag e lite trött) sen efter det sa de "ja jag kommer kommenterade under den tävlingen, och det OS GULDET var värkligen förtjänt..."

Hehe så de hade egentligen sagt 51 år och OS guld......trollollol c:

/Sara

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA! garvar igäl mig XD

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)