söndag 30 december 2012

Hänt?

Tänkte att ni kanske ville veta lite vad som har hänt under julen och vad jag fått i julklapp kanske?? Hehe det får ni iallafall :P

Jag har som sagt tillbringat julen på mossebo (mitt landställe i västergörland på gärnsen till småland) med hela min släkt ^^
Några utav julklapparna som jag fick var:

en svart vinter jacka
ett par uggs clasic high (färg: sand)
en ny ridväst
en frihetsdressyr tränings video med Tobbe Larsson
lite kläder
lite pengar
ett par tofflor från shepperd c:
reflexer som jag kan sätta på Harriettes ben när jag rider i mörkret
en hårfön
black ops 2
ett par ridstrumpor

och en del annat oxå (släktingar som läser min blogg, ta inte illa vid er om jag inte nämnde någon julklapp från er jag är jätte tacksam för alla men det är lite svårt att komma ihåg :S).

Föresten så sitter jag och jobbar på min julklapp till er....nyfikna? ;)

Just ja! Jag lovade er en att jag skulle filma en liten rundtur så att ni skulle på se hur det ser ut i staller på mossebo :D Här kommer den:


Jag kommer att blogga mer idag men vi får snart gäster (de ska fira nyår med oss och sånt) så jag vet inte riktigt när, jag kanske gör några tidsinställda? Vi får se :)

5 kommentarer:

  1. Yes äntligen kan updaten bli som vanligt! Blööö hatar mobilinläggen ;)

    SvaraRadera
  2. Åh va fint det ser ut att va ^^

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Meh! Så kan du ju inte säga! Det är jätte fint <3 bara för att det kanske inte är kakel golv och guldpelare så är det inte ett skräpstall >:l Hästarna trivs säkert jätte bra där :D

      Radera
    2. Smutskasta inte någon annans stall... det behöver inte vara lyxigt för att va bra.

      Radera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)