söndag 27 maj 2012

svaren på frågestund!

  1. brukar ni läsa böcker eller gillar ni mest att kolla på filmer?? vilken sorts böcker /filmer gillar ni? har ni något husdjur, och ifall inte vilket skulle ni vilja ha (förutom häst)? :) fin blogg!!

    Svar: Jag läser ganska mycket böcker faktiskt ;) helst vampyr serien house of night (REKOMENDERAR!) hehe men filmer är det vell mycekt komedi som jag är inne i just nu ;)  Har 2 kaniner och är nöjd med det :)
  2. vad är det bästa med Sasja? <3

    Svar: Det bästa med sasja är att hon är galet personlig och verkligen säger till när hon inte gillar något. men hon bits ALDRIG! NEHAH att hon skulle bita mig <3 Dessutom är hon alltid glad och vill gärna lära sig och göra som man vill :D



  3. brunt sadel/ svartsadel
    rosa /grönt
    Fux / skimmel
    skimmel /svart
    svart / brun
    glitter schabrak / inte glitter schabrak
    en riktigt bra vän / många hyfsade vänner
    ponny / häst
    blogga / läsabloggar

  4. hur gammal var du när du började rida?
    vilken ras är din favorit ras?

    Svar: Jag började rida för 7år sen och är nu 14år :) Självklart islandshästar! <3
  5. Vad tycker du om djurplågeri ?

    Vad är det bästa med ridsporten ?

    Vad tycker du om mig och min blogg ?

    Svar: hatar det, kan inte ens tänka en tanke om att göra något sånt som djurlågeri! Det bästa med ridsporten är att få kontakt med djuren och att liksom få en samhörighet med ett djur utan ord... <3 Emma jag älskar din blogg ;) såååå hääärs söt!
  6. vad är din största rädsla inom ridningen?
    Vad är det bästa som hänt dig inom ridningen?
    berätta hur det gick till när du hade din värsta avramling
    Svar: Att någon jag bryr mig om ska skadas....
    One word.... glimma <3
    Jag och sara red på mossebo och skulle hoppa... men Costello (som jag då red) hoppade av en meter innan hinder och jag tappade balansen och flög av :P 

    Costello... <3
  7. Vad föredrar ni?
    En tjock mysig luftmadrass eller en tunn äcklig madrass?

    Svar: En stor mjuk fluffig?
  8. Hur länge har du ridit?
    Vad är det bästa med djursholms ridskola?
    Svart häst /vit häst?

    Svar: I 7år :) Grymma lärare grymma ridpass och grymma ponnyer ;)


    är det windy du rider på headern eller är jag helt ute och cyklar?

    Svar: Japp du är helt med på noterna ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)